سازه کششی چادری راه حل ایده آل برای سازمان های تجاری، صنعتی و نظامی

سازه کششی چادری بزرگ را به جای ساختمان هایی ساخته شده از فلز ؛ چوب ، یا دیگر مواد ساختمانی رایج انتخاب میکنیم ؟ چرا ؟ دلایل زیادی برای مطرح کردن وجود دارد اما رایج ترین دلیل انعطاف پذیری و هزینه کمتر در هر متر مربع این سازه ها می باشد . یکی از دلایل دیگری که ما سازه های چادری غشایی را انتخاب میکنیم این است که قابل حمل هستند. آنها پایه بتن دائمی ندارند ؛ بنا بر این میتوان آنها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. به علاوه سازه های کششی چادری دارای طراحی روشن و واضح و گسترده است این بدان معنی است که سازه به ستون ها و دیوار ها متکی نیستند و فضای باز گسترده ای را خواهیم داشت که مردم میتوانند به راحتی در آن حرکت کنند.

call2 - سازه کششی چادری راه حل ایده آل برای سازمان ها
LT Hawaii 026 600x240 300x120 - سازه کششی چادری راه حل ایده آل برای سازمان ها

سازه کششی چادری

مزایای دیگر استفاده از سازه کششی چادری ما برای مصارف صنعتی و تجاری و نظامی :

بهره وری انرژی :

ما در بالا ( در سقف) سازه پارچه ای شفاف را داریم که اجازه می دهد نورطبیعی از آن عبور کند ، داشتن این مقدار زیاد  نور وابستگی شما به الکتریسیته و برق را کاهش می دهد ، و به کاهش قبض های ماهیانه شما کمک می کند.

مزایای احتمالی مالیاتی :

از آنجایی که ساختمان ما از پارچه ساخته شده اند و پایه های بتن دائمی ندارند و به عنوان تجهیزات مورد استفاده قرار میگیرند و از مزایای مالیاتی بهره مند می شوند.

حفظ شرایط آب و هوایی :

سازه های کششی چادری ما نه تنها شما را در برابر باران، یخ، برف و بوران محافظت می کنند، بلکه آنها محیط کاری راحتی را نیز فراهم می کنند. به طور متوسط، سازه های ما 15 درجه خنک تر از دمای هوا در تابستان و 15 درجه گرمتر از دمای محیط در طول زمستان است.

big top f35 aircraft 600x240 300x120 - سازه کششی چادری راه حل ایده آل برای سازمان ها

سازه کششی چادری

 

 

 

 

 

call2 - سازه کششی چادری راه حل ایده آل برای سازمان ها