مزایا و فواید سازه های کششی چادری

سازه های کششی چادری به دلیل ماهیت انعطاف پذیری آنها ، امکان طراحی نامحدود را به شما می دهد . به خاطر حالت فراتابی این نوع سازه ها فضای با نور روشن خواهیم داشت. یکی دیگر از دلایلی که اهمیت  به کار بردن این سازه ها را نشان میدهد ماندگاری و دوام و طول عمر زیاد این سازه هاست .
و ستون هایی که میتونیم با گستردگی زیاد و با فاصله های زیاد از هم به کار ببریم و همچنین وزن سبک سازه های چادری باعث میشود که نیاز ما را به سازه های فولادی و ساختمان های با ستون های آهنی کم کند .

call2 - سازه های کششی چادری ، مزایا و فوائد آنها

tensile VW 300x206 - سازه های کششی چادری ، مزایا و فوائد آنها

موارد استفاده از سازه های کشسانی چادری

این سازه های غشایی و کشسانی در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ورزش ، آموزش ، تجاری ، خرده فروشی ، حمل و نقل و صنعتی و مهمانداری ها و ضیافت ها استفاده می شود. این ساختارهای کشسانی چادری همچنین برای ساخت سقف ها ، نمای ساختمان ها ، ساختمان های ساده ، پنجره سقفی می تواند استفاده شود که کاملا با دیگر مصالح ساختمانی دیگر کاملا متفاوت و زیباتر است ،به خاطر خاصیت فیزیکی که دارند میتوان شکل های هندسی نمادین و غیر معمولی را درست کرد .

این سازه ها همچنین به عنوان سقف های آکوستیک و پانل های دیواری قابل استفاده هستند. سازه های غشایی دارای یک شخصیت بصری واحد و یونیکی هستند و همین ماهیت به طراحان و معماران و مهندسین این توانایی را میدهد که شکل ها و پروژه های مهیج و هیجان انگیزی را تجربه کنند و مشکلات و مسائلی را که با سازه های آهنی دارند با این سازه ها نداشته باشند .

تیم ما متعهد به ارائه یک ساختار منحصر به فرد و نو آورانه است که با توجه به نیازهای خاص مشتری طراحی شده است  و ما مهارت خودمان را در زمینه وسیعی از فضاهای باز و پروژه های امکانات اجتماعی نشان داده ایم .

 

call2 - سازه های کششی چادری ، مزایا و فوائد آنها