سقف چادری و  سازه های پارچه ای به عنوان سایبان، سقف و المان دکوراتیو شهری در برخی از کشورهای دنیا با هدف ایجاد سایه گسترده و ایجاد فضاهای زیبا و چشم نواز به کار گرفته شده است. سبکی سازه های پارچه ای و امکان اجرای سریع آن باعث شده سازه های پارچه ای گزینه ای مناسب برای سایبان فضای باز گردند.

call2 - سازه چادری کششی فضای باز

سقف چادری یا سقف پارچه ای چیست؟

سقف چادری از انواع سایبان های پارچه ای است که از آن می توان به عنوان پوششی مدرن و شیک یاد کرد. مزیت هایی به نسبت سایر سقف های متحرک که معمولا در استخرها و غیره استفاده می شود، دارد. سقف چادری در جلوی کافه ها، فضاهای باز رستوران ها و غذاخوری ها و سالن های همایش و کنفرانس و هم چنین فضای باز هتل ها و هاستل ها و مهمان پذیر ها کاربرد زیادی دارد و نمونه آن را در مناطق ساحلی نیز می توان تماشا کرد.

استخر 15 - سازه چادری کششی فضای باز

سقف پارچه ای

ایجاد سایبان های مناسب و خنک در ابعاد متفاوت و همچنین امکان ایجاد المان تزینی شهری بکارگیری فرم های متفاوت از سایبان پارچه ای در محل های تجمع ها و پارک ها و پیاده روها بسیار متداول شده است. استفاه از انواع فرم های شید و خیمه ای و همچنین فرم های شید و کایت بیشتر توصیه می گردد.
سرعت نصب سریع سازه های پارچه ای و همچنین سبکی آنها باعث شده اجرای آنها کمتر نیازمند در نظر گرفتن تمهیدات قبلی باشند و قابلیت اضافه شدن به پروژه های تمام شده یکی از ویژگی های سازه های کششی است. خصوصیات فیزیکی پارچه ها باعث می گردد که فضای ایجاد شده در زیر چادر از لحاظ دما با فضای باز تفاوت محسوسی خواهد داشت. علاوه بر آن به دلیل روکش روی پارچه تمیز کردن آنها بسیار ساده خواهد بود.
به دلیل جنس خاص چادر استفاده شده در سازه های کششی، نور تأمین شده توسط نور طبیعی، روشنایی کافی در زیر چادرها را تأمین خواهد کرد و در شب امکان نورپردازی این سایبان ها وجود دارد. مزایای سازه کششی به عنوان سایبان فضای باز به شرح زیر می باشد:
فضای روشن در زیر سایبان
مقاوم در برابر گرد و غبار
کنترل دمای هوا در زیر سازه به دلیل خواص پارچه
محافظت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید
قابلیت تمیز کردن به دلیل خواص پارچه
قابلیت نورپردازی در شب
سرعت اجرای بسیار بالا
قابلیت نصب آسان با کمترین تخریب.

کلمات کلیدی: قیمت سازه پارچه ای، قیمت سازه چادری , سازه چادری, سازه چادری رستوران, قیمت سایبان استخر, سقف پارچه ای تالار, آلاچیق خیمه ای, رستوران خیمه ای,قیمت سقف چادری, سازه چادری استخر , فروش سازه پارچه ای، فروش سازه چادری ،قیمت سازه های غشایی، قیمت سازه کششی، شرکت سازه های چادری، نمایندگی سازه های چادری

 

call2 - سازه چادری کششی فضای باز