سایبان و سقف متحرک پارچه ای محصولی جدید و پیشرفته به منظور اضافه نمودن فضایی مسقف و کاربردی برای یک فضای باز با قابلیت کنترل دما و نور محیط می باشد. برخی از کاربردهای سقف اتوماتیک در رستورانها، کافی شاپ ها، هتل ها، پوشش استخرهای روباز، بالکن، تراس، روف گاردن و… جهت اضافه نمودن فضای قابل استفاده در تمام فصول سال بدون در نظر گرفتن گرما،سرما، نور خورشید و باران می باشد. اجرای سقف متحرک، امکان استفاده بهینه از فضایی با قابلیت آب بند و هوابند و بهره گیری از محیط های بلا استفاده را به صاحبان ملک می دهد. این نوع سقف دارای قابلیت اضافه نمودن سنسور باد و باران و سیستم های روشنایی و نورپردازی می باشد.

call2 - سایبان و سقف متحرک (برقی)

سقف برقی

این سقف برقی ها از پایداری رنگ و عمر مفید بسیار خوبی برخوردارند و تابش مستقیم آفتاب ، سرما ، گرمای شدید و شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی تاثیری بر دوام سقف متحرک ندارد. این تیغه های سقف برقی متحرک بخصوص برای سقف متحرک پارکینگ ساختمانهایی که درب وروردی آن و درب ضد سرقت واحدهای آن طرح چوب میباشد توصیه می شود. بطور کلی میتوان با استفاده از تیغه کرکره های سقف برقی ترکیب و دیزاین زیبایی برای نمای ساختمان ایجاد کرد که هماهنگی مناسبی با محیط اطراف و یا طبعت داشته باشد . شایان ذکر است قیمت سقف برقی متحرک بسیار متنوع می باشد و جهت دریافت قیمت سقف برقی می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

متحرک،سقف جمع شونده،سقف اتوماتیک، سقف برقی 1 - سایبان و سقف متحرک (برقی)

مزایای استفاده از سقف متحرک

۱) استفاده از سقف متحرک برای جلوگیری از اشراف و دید مستقیم مکانهای مجاور

۲) سقف متحرک برای جلوگیری از تابش اشعه های مضر نور خورشید و در عین حال قابل استفاده از نور آن جهت حمام آفتاب به صورت هوازی ( مشابه استخرهای روباز)

۳) قابل استفاده بودن محل مورد نظر با نصب سقف متحرک در فصول مختلف سال و عدم مزاحمت انواع بارش

۴) امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط با کمک سقف متحرک

۵) جلوگیری از ورود خاک و برگ در هنگام وزش باد و تمیز ماندن محیط مورد نظر با نصب سقف متحرک

۶) قابلیت انتخاب اسکلت سازه ی سقف متحرک با توجه به تنوع طرح های موجود

۷) قابلیت انتخاب رنگهای آنتی استاتیک سقف متحرک جهت اسکلت سازه، و رنگهای موجود جهت پوششها با توجه به تنوع موجود

۸) امکان استفاده از سقف متحرک در کلیه ساعات شبانه روز با توجه به سیستم متحرک بودن سازه و سیستم LIGHTING قابل نصب در هر سه نوع پوشش

۹) قابل اجرا بودن کلیه سیستمهای سقف متحرک به صورت یکطرف و دوطرفه ( چسبیده به سمت دیوار – وسط محوطه)

۱۰) ظاهر زیبای سقف متحرک در مقایسه با دیوارهای حایل که برای جلوگیری از اشراف و دید مجاورین تا کنون بکار گرفته می شده است.

call2 - سایبان و سقف متحرک (برقی)