اگر شغل شما به گونه‌ای است که ساعات زیادی از روز را در مقابل آفتاب قرار می‌گیرید، بهتر است که از سقف متحرک ریموت دار استفاده کنید. نصب چنین سقفی مزیت‌های زیادی برای شما خواهد داشت. از جمله این‌که به راحتی و از راه دور قابل باز و بسته کردن است. لازم به ذکر است که سقف‌های متحرک، نه تنها جلوی تابش آفتاب را می‌گیرند، بلکه در روزهای بارانی هم بسیار کارآمد هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این مدل سقف‌ها آشنا شوید.

call2 - همه چیز درباره سقف متحرک ریموت دار (مزیت‌ها، کاربرد و ...)

با سقف متحرک ریموت دار بیشتر آشنا شوید

سقف‌های متحرک، سازه‌هایی بسیار کاربردی بوده که در حال حاضر از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند. به این دلیل که قیمت مصالح افزایش پیدا کرده و افراد ترجیح می‌دهند که از این مدل سقف‌ها برای بخش‌های مختلف از جمله پارکینگ، جلوی مغازه، استخر و غیره استفاده کنند.

همان‌طور که از نام این مدل سقف مشخص است، قابلیت بازوبسته شدن دارد. البته بازوبسته کردن سقف متحرک، با استفاده از کنترل انجام می‌شود. سقف متحرک ریموت دار را می‌توان از جنس‌های مختلفی ساخت. از نظر اندازه و ابعاد این سقف‌ها با یکدیگر متفاوت هستند.

متراژ این مدل سقف‌ها را بر اساس محل نصب مشخص می‌کنند. بعضی از سقف‌های متحرک ریموت دار را از جنس پلی کربنات یا شیشه می‌سازند. این مدل سقف‌ها، استحکام بیشتری دارند. علاوه بر آن به دلیل شفاف بودن، زیبایی و جذابیت خاصی دارند. یکی از ویژگی‌های سقف‌های پلی کربنات این است که برای ورود نور طبیعی به محیط داخلی، ممانعت ایجاد نمی‌کند. همچنین کمک می‌کند تا مصرف انرژی به شکل بهینه‌تری انجام شود.

1111 - همه چیز درباره سقف متحرک ریموت دار (مزیت‌ها، کاربرد و ...)

انواع سقف متحرک

سقف متحرک پارچه ای ریموت دار

سقف متحرک پارچه ای یکی از انواع سقف‌های متحرک است که به دلیل پارچه‌ای بودن، وزن کمتری نسبت به سایر سقف‌ها دارد. لازم به ذکر است که جنس سقف را بر اساس استفاده و محل نصب می‌توان تعیین کرد. یکی از مزیت‌های سقف‌های پارچه‌ای این است که به خوبی در برابر باران و باد مقاوم هستند.

از دیگر مزیت‌هایی که سقف متحرک پارچه ای ریموت دار دارد، این است که می‌تواند ظاهر زیبایی به مکان موردنظر بدهد. همچنین امکان چاپ نام برند هم روی آن وجود دارد. به این ترتیب مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکار از یک فرصت تبلیغاتی بهره‌مند خواهند شد. سقف متحرک ریموت دار معمولا مانع از وارد شدن هوای گرم و سرد می‌شود. همچنین از ورود گردوغبار به فضای داخلی جلوگیری می‌کند.

222 - همه چیز درباره سقف متحرک ریموت دار (مزیت‌ها، کاربرد و ...)

سقف‎های متحرک همراه با ریموت

سقف‌های متحرک پارکینگ

یکی از بیشترین کاربردهایی که سقف متحرک ریموت دار دارد، این است که برای پارکینگ‌ها استفاده می‌شود. به این دلیل که ساخت پارکینگ سرپوشیده، هزینه بسیار زیادی دارد؛ بنابراین به جای ساخت چنین پارکینگ‌هایی، به راحتی می‌توان از سقف‌های متحرک استفاده کرد. لازم به ذکر است که سقف‌های متحرک، سازه‌هایی بسیار مدرن و زیبا هستند که می‌توانند روی جذابیت دکوارسیون، تاثیر مستقیم داشته باشند.

پارکینگ‌هایی که رو باز هستند، معایب زیادی دارند. به عنوان نمونه می‌توان به آسیب دیدن خودرو بر اثر عواملی مثل باران، برف و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است هنگامی که خودرو در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد، بر اثر گذشت زمان، آسیب می‌بیند. از دیگر خطراتی که می‌تواند سلامت ماشین را در پارکینگ رو باز تهدید کند، خطر سقوط اشیا است؛ بنابراین می‌توان گفت که استفاده از سقف متحرک ریموت دار می‌تواند گزینه خیلی بهتری باشد.

ناگفته نماند که سقف‌های متحرک برای پارکینگ‌ها، در اشکال مختلف ساخته می‌شوند و ظاهر آن‌ها، به سلیقه مالک بستگی دارد. اگر دوست دارید که سقف متحرک نورپردازی داشته باشد، می‌توانید از سقف‌های متحرک شفاف استفاده کنید که می‌توانند زیبایی خاصی به محیط پارکینگ دهند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید سیستم گرمایشی و سرمایشی هم برای سقف متحرک نصب کنید. سقف‌های متحرک، دارای موتوری هستند که با استفاده از ریموت، نیروی لازم برای باز یا بسته کردن را فراهم می‌کند.

مزیت‌های استفاده از سقف‌های متحرک ریموت‌دار

همان‌طور که در بالا اشاره شد، استفاده از سقف متحرک ریموت دار می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها، کاهش هزینه‌ها است. از دیگر مزیت‌هایی که می‌توان برای سقف‌های متحرک نام برد، این است که چنین سقف‌هایی را می‌توان در فضاهای باز استفاده کرد. لازم به ذکر است که این سقف‌ها، در 4 فصل سال می‌توانند مقاوم و بادوام باشند؛ در نتیجه عوامل طبیعی مثل باران، برف و نور آفتاب باعث خراب شدن آن‌ها نمی‌شود.

مزیت دیگری که سقف‌های متحرک دارند، این است که به راحتی قابل بازوبسته شدن هستند. در نتیجه هیچ زحمتی برای شخص نخواهد بود. با استفاده از سقف‌های متحرک می‌توان به راحتی در مکان‌هایی مثل رستوران و کافه فضاسازی کرد. همچنین می‌توان با استفاده از این سقف‌ها، در خانه‌های ویلایی، فضای خوبی برای غذا خوردن و استراحت ایجاد کرد.

3333 1 - همه چیز درباره سقف متحرک ریموت دار (مزیت‌ها، کاربرد و ...)

مزیت‎های سقف متحرک ریموت دار

کاربردهای سقف متحرک

از سقف متحرک ریموت دار می‌توان در بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‎ایم:

• مغازه‌ها

• رستوران‌ها

• فروشگاه‌ها

• کافه‌ها

• ویلاها

• منازل

• استخر

• تالارها

نصب سقف متحرک ریموت دار

کار نصب سقف متحرک از نوع ریموت دار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که توسط کارشناسان انجام می‌شود. قبل از این‌که نصب سقف متحرک انجام شود، ابتدا کارهای اندازه‌گیری انجام می‌شوند. بعد از این‌که اندازه مکان موردنظر به طور دقیق مشخص شد، نوبت به طراحی و ساخت سقف می‌رسد.

دقت داشته باشید که کار سقف متحرک را حتما باید به تیمی مجرب بسپارید که خدمات پس از فروش داشته باشند. تیمی که ماهر و مجرب باشد، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای ساخت سقف استفاده می‌کند. در نتیجه می‌توانید تا سال‌ها از سقف استفاده کنید و نیازی به هزینه دوباره وجود نداشته باشد.

 

444 - همه چیز درباره سقف متحرک ریموت دار (مزیت‌ها، کاربرد و ...)

نصب سقف ریموت‎دار

جمع بندی

امروزه با توجه به وجود هزینه‌های بالا در ساخت‌وساز، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از سقف‌های متحرک استفاده کنند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند. سقف متحرک ریموت دار یکی از جدیدترین سقف‌هایی است که با استفاده از ریموت کار می‌کند. این سقف مزیت‌های بسیار زیادی دارد و باعث زیبا شدن محیط می‌شود. سقف‌های ریموت‌دار، معمولا موتوری دارند که نیروی لازم برای بازوبسته کردن را تامین می‌کند. امروزه میزان استفاده از این سقف‌ها بسیار زیاد شده و حتی در منازل هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

call2 - همه چیز درباره سقف متحرک ریموت دار (مزیت‌ها، کاربرد و ...)