ساخت سازه چادری امری بسیار تخصصی و در عین حال لذت بخش و زیبا است. نیروی کار ماهر و دستگاه های کارگاهی استاندارد موجب می شود تا سختی های پیش آمده در فرآیند انجام کار به راحتی حل شود و زمان ساخت به کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه اضافی انجام شود. وجود یک کارگاه بزرگ و مجهز این امکان را می دهد تا بر کل فرایند از زمان خرید پارچه تا آماده شدن و بسته بندی محصول نهایی جهت تحویل به مشتری نظارت وجود داشته باشد.

call2 - ساخت سازه چادری

تست ساخت سازه چادری و پارچه ای

هیچ دو پروژه ای شبیه یکدیگر نیستند، برخی پروژه ها چالش بیشتری ایجاد می کنند. در زمان بندی کاری فرصتی برای تجربه اتفاقات جدید در محل اجرای پروژه نباید وجود داشته باشد. همه چیز باید از قبل در کارگاه در نظر گرفته شود و تست شده باشد تا کار با اعتماد به نفس کامل و پبش بینی تمام موارد ممکنه در محل نصب پروژه شروع شود. طرح هایی که توسط معماران زده می شود به کارگاه فرستاده می شود تا براساس کمترین هدر رفت پارچه برش داده شود. بعد از برش قطعات پارچه بر اساس طرح داده شده در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا مونتاژ شوند، روند کار شامل مراحل زیر می باشد:

الگو دهی
آزمایش
برش
اتصال
جزییات
سازه های نگهدارنده

سازه ساخته شده باید بطور کامل پارچه کششی را پشتیبانی نماید. طراحان ما سعی می کنند تا سازه ای را طراحی نمایند که در عین داشتن بهترین بهره وری بتوانند زیبایی سازه را نیز در نظر بگیرند. هر پروژه شرایط خاص خود را دارد و به عنوان یک پروژه منحصر به فرد نیازمند یک بینش متفاوت می باشد.

طراحی و پیاده سازی برنامه کاری
رسیدگی و مدیریت کاری
تعمیرات و نگهداری مداوم
طراحی شده برای پارچه

call2 - ساخت سازه چادری