call2 - خیمه باغ تالار

استفاده از خیمه در باغ تالارها در دنیای امروز با شیوه مدرن می‌تواند ایده بسیار خوب و جالبی باشد. جنس خیمه باغ تالارها به صورت متداول کشی با روکش پی‌وی‌سی هست. نوع ضخامت و مقاومت خیمه‌های باغ تالار بستگی به پارچه کششی آن دارد که برای نصب آن از سازه‌های فولادی و کابل‌های بسیار محکم استفاده می‌گردد. البته بر اساس نوع و ابعاد هندسی سازه جنس و ابعاد پارچه قابل‌ تغییر است. برای نصب خیمه باغ تالار معمولاً از سازه‌های آهنی استفاده می‌کنند. علاوه بر استفاده در باغ تالارها می‌توان در مکان‌های زیارتی، بوم­گردی و حتی اسکان مسافران از این نوع خیمه‌های پارچه‌ای استفاده کرد.

از ویژگی‌هایی که خیمه‌های باغ تالارها دارند می‌توان به جلوگیری از تابش نور خورشید، محافظت در برابر باران و برف اشاره کرد و به دلیل جنس الیافی پارچه خیمه باغ تالارها هوا به‌راحتی از آن خارج و وارد می‌شود و به‌ بیان‌ دیگر تهویه هوای مناسبی دارد. برای مراسم‌های عقد و عروسی که در روز برگزار می‌گردد بسیار روشن است و نورگیر خوبی دارد و در مراسم‌هایی که در شب و در خیمه‌های باغ تالار انجام می‌شود، رقص نور را به‌خوبی نشان می‌دهد.

11 720x480 1 - خیمه باغ تالار

سقف پارچه ای باغ تالار

 

 

خصوصیات خیمه باغ تالار برای مراسم و مهمانی ‌ها

از خصوصیات بسیار خوب خیمه باغ تالار می‌توانیم به جنس آن‌ها اشاره‌کنیم که از پلی‌استر با روکش‌های پی‌وی‌سی بسیار محکم و مقاوم هست. از ویژگی این روکش‌ها می‌توان به عایق بودن در برابر برف و باران و همچنین اشعه مضر خورشید اشاره کرد که به‌راحتی از ورود تابش مستقیم خورشید جلوگیری می‌نماید؛ همچنین به دلیل اینکه جنس پارچه‌ها از الیاف و پلی‌استر است، نورگیر بسیار مناسبی دارد و در مراسماتی که در باغ تالارها در روز برگزار می‌گردد، می‌تواند روشنایی خوبی ایجاد نماید. پارچه خیمه باغ تالارها وزن سبکی دارد و نصب آن بسیار آسان انجام می‌شود. با نصب خیمه باغ تالارها در فضای بسیار سبز و دل‌نشین علاوه بر استفاده عروس و داماد برای عکاسی، برای لذت بردن مهمان‌ها از فضای باز و دل‌نشین نیز بسیار مناسب و کاربردی است. پارچه‌هایی که برای خیمه‌های باغ تالارها استفاده می‌گردد، در برابر آتش‌سوزی هم عایق است و این نوع پارچه‌ها آتش نمی‌گیرند.

garden tent two - خیمه باغ تالار

 

کاربرد خیمه باغ تالار

خیمه‌های باغ تالار کاربردهای فراوانی دارند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها قرار دادن سفره عقد یا برگزار کردن مراسم عروسی در محیط باز تالار هست. به این صورت که مهمان‌ها از فضای بیرونی و بسیار سرسبز باغ تالار لذت ببرند و نوازندگان نیز بتوانند در یک محیط باز و دل‌انگیز موسیقی و رقص نور را به‌صورت فوق‌العاده ایجاد کنند. از دیگر کاربردهایی که خیمه باغ تالار دارد این است که با استفاده از کابل‌های کشی و المان‌های مختلف می‌توان به شکل‌های مختلف این خیمه‌های بزرگ باغ تالارها را نصب کرد؛ همچنین از خیمه باغ تالارها می‌توان در ورودی تالار نیز با ابعاد کوچک‌تر و سازه‌های کوچک چتری به‌عنوان درب ورودی و یک طراحی جدید استفاده نمود که مورد استقبال مهمان‌ها قرار خواهد گرفت.

از دیگر کاربردهایی که خیمه‌های باغ تالارها دارند با استفاده از طراحی شیک و زیبا که توسط کارشناسان انجام می‌شود، می‌توان برای صحنه‌های ناب عکاسی عروس و داماد نیز از آن‌ها استفاده نمود. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم از خیمه‌های باغ تالار می‌توانیم به‌عنوان المان‌ها و سازه‌های کششی در ورودی باغ تالار اشاره‌کنیم که با استفاده از یک طراحی فوق‌العاده زیبا می‌توان ورودی بسیار خیره‌کننده‌ای را برای باغ تالار ایجاد کند.

 

مقالات پیشنهادی: چگونگی ساخت سقف تالار عروسی

چه نکاتی برای خرید پارچه خیمه باغ تالار اهمیت دارد؟

مهم‌ترین موضوعی که برای خرید پارچه‌ خیمه‌ای باغ تالارها از اهمیت زیادی برخوردار است، نوع و جنس پارچه است؛ زیرا خیمه‌های باغ تالار معمولاً در معرض تابش زیاد خورشید قرار می‌گیرند و باید جنس پارچه به‌گونه‌ای باشد که برای مدت طولانی دوام و کارایی بالایی داشته باشد. حتماً عایق باشد تا بتوان در فصل زمستان نیز از آن استفاده کرد.

جنس توصیه‌ شده برای خرید پارچه خیمه باغ تالار نوع پلی‌ استر با روکش پی‌وی‌سی است. این نوع پارچه در برابر تابش خورشید در طولانی‌مدت بسیار مقاوم و بادوام است، نورگیر بسیار خوبی دارد و هنگام بارش برف و باران به داخل سالن نفوذ نمی‌کند.

بهتر است بدانید المان‌ها و سازه‌های فولادی که در نصب خیمه‌های باغ تالار استفاده می‌گردد نیز بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر فولاد سبک و مقاوم نباشد ممکن است چادر از هم دیگر بازگردد یا المان‌ها توان نصب خیمه‌های بزرگ را نداشته باشند. به همین دلیل باید تعداد میله‌های فولادی که برای نصب خیمه باغ تالار استفاده می‌شود را نیز در نظر بگیریم.

البته علاوه بر المان‌های ثابت نوع برقی آن نیز وجود دارد که به‌آسانی باز و بسته می‌شود و می‌تواند محیط بزرگی را با استفاده از خیمه باغ تالار ایجاد نماید.

علاوه بر موارد گفته‌شده نوع المان و رنگ پارچه خیمه باغ تالار را می‌توان انتخاب کرد که بر اساس طراحی خاص و بسیار زیبا انتخاب شود و بتواند جلوه خاصی برای باغ تالار ایجاد نماید.

garden tent three - خیمه باغ تالار

 

کلام آخر

استفاده کردن از خیمه در باغ تالار می‌تواند یک شیوه جدید با طراحی شیک و زیبا باشد تا تمام مهمانان از فضای بیرونی باغ تالار استفاده نمایند و از آن لذت ببرند. در هنگام خرید خیمه باغ تالار باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت و جنس پارچه خیمه را به‌درستی انتخاب نمایید. ما در ایرانتنت همراه شما هستیم تا بهترین­ها را ارائه کنیم. در صورتی که برای خرید این محصول نیاز به مشاوره داشتید، می­توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

call2 - خیمه باغ تالار