سایبان استخر از نوع سقف پارچه ای کششی

 

سایبان چادری استخر شنا 

از جمله مزایای سقف پارچه ای استخر عملکرد ضد آفتاب ، ضد آب ، ضد باد و محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش می باشد.

call2 - سایبان چادری استخر از نوع کششی یا سازه چادری

در تابستان گرم ، استخر شنا مکان خوبی برای تعطیلات تابستانی است. با این حال ، ما در معرض نور شدید خورشید نیز هستیم ، که بسیار بر لذت شنا تأثیر می گذارد. سایبان محافظ uv استخر شنا ، که نه تنها عملکرد عملی را حل می کند ، بلکه منظره ای زیبا در لبه استخر است.

سایبان چادری استخر شنا نوع جدیدی از ساخت و ساز است . این ماده از ترکیبی از مواد جدید با مقاومت بالا مانند PVC ، PVDF ، PTFE و آلیاژ تیتانیوم – آلومینیوم ساخته شده است.

compact quictent triangle square rectangle sun shade sail 14 38 over deck 728x547 - سایبان چادری استخر از نوع کششی یا سازه چادری

این طراحی به معماران تخیل و فضای خلق بیشتری می بخشد. با طراحی منحصر به فرد ، ترکیبی از نرمی ، استحکام و زیبایی ، تصویری بصری برای همه ایجاد کنید.

مزیت سایبان چادری استخر شنا:

  1. صرفه جویی در انرژی: غشایی با انتقال نور خوب (به طور کلی 10-20). در نور روز ، شفافیت غشای پارچه ای فضاهای نرم پخش شده با نور طبیعی را کاهش می دهد و باعث کاهش هزینه های روشنایی داخلی می شود .
  2. هنری: سازه های کششی بر اساس یک ظاهر طراحی شده و مواد رنگی بنا شده اند. می تواند با شرایط طبیعی محلی و آداب و رسوم قومی ترکیب شود و با طراحی منحصر به فرد خود طراحی شود.
  3. اقتصادی: استخر شنا فضای دهانه زیادی دارد. سایه کششی سایبان ها از نظر هزینه مناسب هستند.
  4. خود تمیز کردن: بادبان های سایه دار در فضای باز ضد UV هستند و با PVC / PVDF / PTFE پوشانده شده اند ، چسبیدن به گرد و غبار کار آسانی نیست و با شستشو با آب باران تمیز می شود.

5- ایمنی: سازه چادری  دارای وزن سبک است ، حتی اگر سقوط تصادفی رخ دهد ، خطر بسیار کمتر از ساختار ساخت و ساز سنتی است.

call2 - سایبان چادری استخر از نوع کششی یا سازه چادری